Τέλος εποχής: Τα δημοτικά τέλη αποχωρίζονται τους λογαριασμούς ρεύματος
Μια ιστορική αλλαγή έρχεται στον τρόπο πληρωμής των δημοτικών τελών, καθώς μετά από περίπου πενήντα χρόνια θα αποσυνδεθούν από τους λογαριασμούς ηλεκτρικής ενέργειας.
Η μεταρρύθμιση αφορά όλους τους δήμους της χώρας, συμπεριλαμβανομένου του Δήμου Νέας Σμύρνης, και αναμένεται να τεθεί σε ισχύ εντός του 2026. Το νέο σύστημα είσπραξης προβλέπει εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής των δημοτικών τελών, αποσυνδέοντας την είσπραξή τους από τη ΔΕΗ και τους ιδιώτες παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας.
Η αλλαγή αυτή αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά τον προϋπολογισμό και τη διαχείριση των δημοτικών εσόδων, καθώς οι δήμοι θα κληθούν να οργανώσουν ένα νέο σύστημα χρέωσης και είσπραξης. Για τους δημότες της Νέας Σμύρνης, αυτό σημαίνει ότι σύντομα θα λαμβάνουν ξεχωριστά έντυπα ή ψηφιακές ειδοποιήσεις για την καταβολή των δημοτικών τους τελών.
Η κυβέρνηση έχει δρομολογήσει τη μεταρρύθμιση με στόχο τον εκσυγχρονισμό του συστήματος και τη μεγαλύτερη διαφάνεια στη διαχείριση των δημοτικών εσόδων.
Πηγή από: https://www.enimeroi.gr/l/telos-epochis-gia-ta-dimotika-teli-stoys-logariasmoys-reymatos-erchetai-neo-systima-pliromis/













Σχόλια