To πρώτο Physi-Digital κατάστημα στην Ελλάδα , στη Νέα Σμύρνη
Δελτίο Τύπου
i-mallMicroMarket: Τα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος με επίκεντρο στις γενιές Gen-Z και Alpha
To πρώτο Physi-Digital κατάστημα στην Ελλάδα με αμέτρητες παροχές και ηλεκτρονικό χαρτζιλίκι
Αθήνα 30.06.22 Η ομάδα της i-mallMicroMarketπαρουσίασε το πρώτο ρομποτικό κατάστημα μικρολιανικής στην Ελλάδα ανοίγοντας την επιχειρηματική της «αυλαία» από την περιοχή της Νέας Σμύρνης στην Αττική. Τα εγκαίνια του καινοτόμου καταστήματος πραγματοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία, με το πρώτο i-mallConceptStore να υποδέχεταιπλήθος δημοσιογραφικού, επιχειρηματικού και καλλιτεχνικού κόσμου αλλά και τους νεαρούς του φίλους,υπό τους ήχους μουσικής από το event car της Red Bull.
Tο i-mallConceptStore αποτελεί έναν πρεσβευτή του ψηφιακού μετασχηματισμού στο retail και είναι πρωτοπόρο παγκοσμίως για την τεχνολογία του.Η ομάδα της i-mallMicroMarket με στρατηγικό συνεργάτη τεχνολογίας τη Warply, συνδυάζει τον φυσικό με τον ψηφιακό τρόπο αγορών. Για την πραγματοποίηση της ιδέας εργάστηκε μία ομάδα περίπου 30 ατόμων με βασικούς συνεργάτες τη Warply που είναι ο τεχνολογικός πάροχος στις λύσεις του i-mallwallet και του customizedloyaltyprogramενώ στο μετοχικό σχήμα τηςi-mallHellasσυμμετέχουν και άλλα ονόματα γνωστών επιχειρηματιών.
Tο μοντέλο ανάπτυξης της εταιρείας βασίζεται τόσο στο franchiseόσο και στην δημιουργία και άλλων εταιρικών καταστημάτων. Με βάση το πλάνο της εταιρείας αλλά και υπογεγραμμένες συμβάσεις, αναμένεται η προσθήκη έως και 50 καταστημάτων μέχρι το 2024 και 80 συνολικά μέχρι το 2026 στην Ελλάδα. Αντίστοιχα έχει δρομολογηθεί η ανάπτυξη του concept και στο εξωτερικό και πιο συγκεκριμένα,τέσσερεις χώρες εκτός συνόρων -Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία και Ρουμανία- αναμένεται να είναι οι πρώτες που θα υιοθετήσουν τη φιλοσοφία του i-mallMicroMarketμε επενδυτές που θα συμμετέχουν στο MasterFranchise των χωρών αυτών.
Απευθυνόμενος στους δημοσιογράφους, ο εμπνευστής και ιδρυτής της εταιρείας, Δημήτρης Καραβασίλης τόνισε πως η καινοτόμα ιδέα της i-mall Μicro Market προέκυψε μετά από 3,5 χρόνια καταγραφής και αποτύπωσης των καταναλωτικών συνηθειών, τόσο σε Ευρώπη, όσο σε Ασία και ΗΠΑ, από τον όμιλο της DK CONSULTANTSGROUP. «Το i-mall Μicro Market στην υλοποίησή του, συνάντησε πολλές δυσκολίες, ωστόσο χάρη στην επιμονή, στην υπομονή και στη συνεχή ροή χρηματοδότησης, καταφέραμε να υπερκεράσουμε όλα τα εμπόδια, ώστε να δημιουργηθεί ένα νέο κανάλι διανομής και ένας νέος τρόπος διάθεσης για προϊόντα καθημερινής χρήσης. Η i-mallMicroMarket, έχει ενσωματώσει όλες τις τελευταίες τεχνολογίες που εξοικονομούν χρόνο στους χρήστες, κόστος στους επιχειρηματίες ενώ ταυτόχρονα προσφέρει μία μοναδική εμπειρία στον καταναλωτή. Η i-mallMicroMarket στηρίζεται στην λογική win – win, «όσο ψωνίζω, τόσο κερδίζω», για αυτό και εν τέλει λειτουργεί προς το συμφέρον του τελικού καταναλωτή», επεσήμανε ο Δ. Καραβασίλης.
Από την πλευρά του ο Γιώργος Φασουλάκης, Εμπορικός Διευθυντής της i-mallMicroMarket, με πολύχρονη εμπειρία σε αντίστοιχες θέσεις όπως στα Kiosky’sConvenienceStores και στα e-kiosky’s,τόνισε τα εξής: «Η διαφοροποίησή μας σε σχέση με τα υπόλοιπα κλασσικά καταστήματα της μικρής λιανικής είναι η έμφαση που δίνουμε στην εμπειρία που έχει ο καταναλωτής για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί η επίσκεψή του σε ένα κατάστημα i-mallMicroMarket. Το customerjourney και το πρόγραμμα loyalty έχουν σχεδιαστεί από την ομάδα της i-mallMicroMarket και της Warply με τέτοιον τρόπο ώστε να λειτουργούν απολύτως διαδραστικά με τον καταναλωτή, κάνοντάς τον, μέρος του i-mall για όσο διάστημα διαρκεί η αγορά του. Αυτό που επιθυμούμε είναι, όλοι όσοι μας επισκεφθούν να ''αγοράσουν'' πρωτίστως την εμπειρία i-mall και δευτερευόντως τα προϊόντα. Με λίγα λόγια, στόχος μας είναι τα καταστήματά μας, να αποτελέσουν σημεία αναφοράς και συνάντησης μικρών και μεγάλων,ενισχύοντας το socializing».
Για το projectτοποθετήθηκε και οΓιάννης Δοξαράς,CEOτης Warply, αναφέροντας τα εξής: «Έχοντας λανσάρει πολλαπλές λύσεις σε unattendedretailσε διεθνές επίπεδο, γνωρίζουμε από πρώτο χέρι τις προκλήσεις τις οποίες η τεχνολογία και το εμπορικό μοντέλο της i-mallMicroMarket επιλύει με καινοτόμο τρόπο. Χαιρόμαστε πολύ για την συνεργασία καθώς έχουμε την δυνατότητα να υλοποιήσουμε πραγματικά πρωτοποριακές λύσεις για πρώτη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο».
Οδηγός για την επένδυση των i-mallMicroMarket αποτέλεσαν τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας που διεξήγαγε η DKMARKETING μέσω της ελληνικής και διεθνούς παρουσίας της. Μέσα από τα πολύτιμα ευρήματα προέκυψε το συμπέρασμα πως η εμπειρία του physi-digital μπορεί να προσφέρει την μεγαλύτερη δυνατή ικανοποίηση στους καταναλωτές συνδέοντας τον ψηφιακό με τον αναλογικό-φυσικό κόσμο. Συγκεκριμένα,προέκυψαν τα παρακάτωστοιχεία:
- Η ηλιακιακή ομάδα που αποτελεί την αγορά στόχο του physi-digital είναι η κατηγορία GenerationsZ και Αlpha (ηλικίας 10-25).
- Ηλικίες μεταξύ 12-18 δεν έχουν διάθεση να επισκεφθούν μεγάλα καταστήματα λιανικής πώλησης για τις καθημερινές τους συνήθειες.
- Στη μετά COVID–19 εποχή, 8 στους 10 καταναλωτές έχουν αρκετά έντονο το συναίσθημα του socializing, κυρίως στα «pocketparks».
- Οι συναλλαγές κάτω των 5 ευρώ έχουν αυξηθεί κατά 60% με την χρήση ηλεκτρονικών μέσων πληρωμής.
- 9 στους 10 καταναλωτές που ανήκουν στην ηλικία 12-18, επιθυμούν να υιοθετήσουν το «ηλεκτρονικό χαρτζιλίκι» έναντι του παραδοσιακού.
Με τη χρήση ρομποτικής και IoT (InternetofThings), τα i-mallMicroMarketξεχωρίζουν για τα πλήρως ρομποτικά συστήματα προηγμένης τεχνολογίας.Οι παραγγελίες πραγματοποιούνται διαδραστικά μέσω οθόνης αφής (touchscreen), είτε μέσω του mobile app. Στα προσεχή σχέδια της εταιρείας εντάσσεται η πρωτοπόρα mobile εφαρμογή η οποία θα λανσαριστεί τις επόμενες 15 ημέρες.Με ένα QRcode το οποίο θα λαμβάνειο καταναλωτής από το App στο κινητό του ενόσω είναι καθοδόν προς το κατάστημα, θα μπορεί να παραλαμβάνει την παραγγελία τουεύκολα, γρήγορα και κερδίζοντας loyalty πόντους. Στην κατεύθυνση αυτή, τα ρομποτικά καταστήματα θα προσφέρουν τη δυνατότητα προσωποποιημένων προσφορών ανά καταναλωτή, ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών, αυτόματη UV αποστείρωση όλων των προϊόντων πριν από την παραλαβή. Σημαντικότατο ρόλο στον σχεδιασμό έχει παίξει η εύκολη πρόσβαση και χρήση της εμπειρίας στα καταστήματα από άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ). Το σύστημα πληρωμών δημιουργήθηκε από τη Warply σε συνεργασία με την Cardlink, με χρήση νέας γενιάς self-servicePOS στους αυτόματους πωλητές των καταστημάτων για συναλλαγές με τη χρήση κάρτας και wallet. Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και η συνεργασία της εταιρείας με την Skroutz, καθώς στον χώρο φιλοξενείται pickuppoint, σε 24ωρη βάση χωρίς χρονικούς περιορισμούς. Την μουσική εμπειρία έχει αναλάβει η PanikEntertainmentGroup μέσα από την συνεχή ροή του PanikTV που προβάλλεται στα i-mallMicroMarketstores.
Στρατηγικοί συνεργάτες
Warply
Η Warply, είναι ηγέτιδα εταιρεία στην Ευρώπη στα προγράμματα loyalty και digitalwallet και επιλέχτηκε ως η καλύτερη στον κλάδο της για να σχεδιάσει, να αναπτύξει και να διαχειριστεί όλο το ψηφιακό κομμάτι των πληρωμών, επιβράβευση, commerce, user engagement. Στο πλαίσιο της συνεργασίας με το i-mall Μicro Market, αναπτύσσεται το ψηφιακό χαρτζιλίκι και το wallet για γονείς και παιδιά, για άμεση και εύκολη εξαργύρωση στο μηχάνημα.
Cardlink
Καινοτόμες λύσεις εύκολων και ασφαλών πληρωμών σε αυτόματους πωλητές εφαρμόζει η Cardlink, στο i-MALLConceptStore. Η Cardlink εξυπηρετώντας την ανάγκη του i-mall Micro Market για απομακρυσμένη cloud διαχείριση και στις πληρωμές, εγκατέστησε τα νέας γενιάς self-servicePOS στους αυτόματους πωλητές του καταστήματοςγια συναλλαγές με τη χρήση κάρτας, wallet ή wearables.
Skroutz
Στο Skroutz, κάθε υπηρεσία και συνεργασία γίνεται με γνώμονα το όραμα της εταιρείας στο να προσφέρει στους καταναλωτές μια εξαιρετική αγοραστική εμπειρία. Η συνεργασία με το i-mallMicroMarket δίνει στους χρήστες μια ευέλικτη εμπειρία παράδοσης σε Skroutz Point καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας χωρίς χρονικούς περιορισμούς.
PanikEntertainmentGroup
Η PanikEntertainmentGroup, πρωτοπόρος και ηγέτιδα δύναμη στο χώρο της μουσικής και του entertainment σε Ελλάδα και Κύπρο, συναντά το i-mallMicroMarket, σε μία στρατηγική συνεργασία στην πρώτη γραμμή της τεχνολογίας και της καινοτομίας. HPanik συνεργάζεται με το i-mallMicroMarket, τόσο μέσα από το Panik TV, όσο και μέσα από τη διοργάνωση διάφορων μουσικών events. Το πρόγραμμα του Panik TV, του νέου τηλεοπτικού καναλιού που συνδυάζει τη μουσική, το lifestyle και την ψυχαγωγία, προβάλλεται επί 24ωρου σε ειδικές οθόνες του i-mallMicroMarket, κάνοντας τις αγορές ακόμα πιο συναρπαστικές, «ντυμένες» με τις μεγάλες επιτυχίες όλων των αγαπημένων μας καλλιτεχνών.
Σχόλια